Цукерберг розповів про зміни в новинній стрічці Facebook

Засновник Facebook Марк Цукерберг пояснив, чому знову вирішив поміняти алгоритм формування стрічки соцмережі.

Про це він написав на своїй сторінці.

Раніше Financial Times писала, що Facebook має намір знизити пріоритет публікацій від брендів і ЗМІ та приділити більше уваги постам від родичів і друзів.

Цукерберг підтвердив ці зміни. За його словами, в Facebook надходило безліч звернень про те, що контент від публічних сторінок компаній і ЗМІ практично повністю заповнює стрічку.

Також засновник соцмережі додав, що, згідно з дослідженнями, контент від близьких людей краще позначається на стані користувачів, ніж інші публікації.

“Як тільки ми представимо ці зміни, ви побачите менше… постів від бізнесів, брендів та медіа. І публічний контент, який ви будете бачити частіше, повинен відповідати того ж стандарту — він повинен спонукати до значущої взаємодії між людьми”, — написав Цукерберг.

При цьому він не став приховувати, що такі нововведення зменшать час, який користувачі проводять в соцмережі. Тим не менш Цукерберг впевнений, що цей час зможе стати більш цінним.