Бренд Apple у восьмий раз став найдорожчим у світі за версією журналу Forbes

Бренд американської компанії Apple визнаний найціннішим у світі.

Він у восьмий раз очолив щорічний рейтинг, складений і опублікований в середу журналом Forbes.

Експерти видання оцінюють бренд Apple в $182,8 млрд – на 8% дорожче, ніж в 2017 році. На думку журналу, тільки ця компанія здатна ризикнути встановлювати роздрібну ціну на смартфон на рівні $1 тис. і продати 29 млн штук за перші два місяці. Чверть цього обсягу припала на Китай, при цьому Apple зуміла домогтися збільшення частки квартальних доходів у цій країні на 21%.

Друге місце в переліку посіла компанія Google, що є частиною холдингу Alphabet. Вартість бренду Google зросла на 30%, до $132,1 млрд. Замикають першу п’ятірку рейтингу Microsoft ($104,8 млрд, плюс 21%), Facebook ($94,8 млрд, плюс 29%) і Amazon ($70,9 млрд, плюс 31%). Інші позиції у десятці дісталися американської Coca-Cola, південнокорейської Samsung, кінокомпанії The Walt Disney Company, японської Toyota і одному з найбільших операторів стільникового зв’язку в США, AT&T.

Російських компаній або банків в списку Forbes не числиться.

Заснована в 1976 році Apple виробляє, зокрема, смартфони iPhone, планшетні комп’ютери iPad, комп’ютери iMac, MacBook, музичні плеєри iPod і іншу високотехнологічну техніку. Корпорація зі штаб-квартирою в Купертіно (штат Каліфорнія) є однією з найбільших у світі, її ринкова капіталізація перевищує $800 млрд.