“Реал” подав до суду на португальську газету Correio da Manh

Мадридський “Реал” подав до суду на португальську газету Correio da Manh.

Як відзначається, причиною стало те, що газета написала, що саме клуб порадив Кріштіану Роналду відкупитися від звинувачень в зґвалтуванні Кетрін Майорги в 2009 році.

Повідомляється, що “Реал” виступив з офіційною заявою, де повністю заперечує правдивість цієї інформації, яка може нашкодити іміджу клубу, і подав позов до суду проти Correio da Manh.

У свою чергу, в газеті заявили, що новина була “належним чином перевірена редактором”, і що вони “здивовані такою реакцією “Реала”, а також, що вони”продовжать розслідування цієї справи”.

Катрін Майорга звинуватила відомого футболіста Кріштіану Роналду у зґвалтуванні, яке, за її словами, відбулося у 2009 році в Лас-Вегасі.

ЗМІ знайшли ексклюзивне відео дев’ятирічної давності з нічного клубу Sin City в Лас-Вегасі, на якому Роналду та Майоргі танцюють. Дівчина стверджує, що попри на миле спілкування на записі, після цього футболіст поглумився над нею у своєму номері готелю.

Своєю чергою, футболіст всі звинувачення заперечує.

Також з’явилася інформація, що спортсмен буцімто заплатив дівчині за мовчання 375 тисяч доларів.