Нову модель оцінювання в перших класах Нової української школи створено

У Міністерстві освіти і науки розробили нову модель оцінювання в перших класах Нової української школи.Прес-служба МОН повідомила,що ця модель ґрунтується на формувальному оцінюванні, що дозволяє оцінити насамперед процес навчання, а не результат (тобто кількість помилок), а також поступ кожного учня.
Зокрема, за запропонованим зразком Свідоцтва досягнень учителі оцінюватимуть, як активно дитина працювала на уроці, чи була допитливою, чи добре співпрацювала з іншими тощо.
Документ уже надіслали для апробування в школи, які пілотують новий Стандарт початкової освіти. За результатами оцінювання в цих класах і зворотного зв’язку від учителів, міністерство внесе корективи і надасть нову форму оцінювання всім першим класам для 2018/2019 навчального року.
За словами міністра освіти і науки Лілії Гриневич, в Новій українській школі хочуть відмовитися від слова «табель».
«Бо значення слова табель – це відомість або список. А школа має надавати учневі і батькам розгорнуту характеристику про досягнення дитини, так як наведено в зразку свідоцтва для 1-го класу», – сказала Гриневич.
Для розроблення такого зразка оцінювання створено робочу групу, в яку ввійшли вчителі пілотних шкіл та інші вчителі-практики, розробники нового Стандарту початкової освіти і представники Академії педагогічних наук.