Розпочалися національні консультації з бізнесом щодо розробки секторальних і крос-секторальних експортних стратегій

Міністерство економічного розвитку і торгівлі спільно з Міжнародним торговим центром розпочало національні консультації з бізнесом щодо розробки секторальних і крос-секторальних експортних стратегій.

Про це повідомила прес-служба Мінекономрозвитку.
Участь у консультаціях беруть представники бізнесових та галузевих асоціацій, організацій, об`єднань, а також профільні експерти, представники законодавчої та виконавчої влади.

Загалом упродовж чотирьох днів очікується участь близько 500 осіб, розділених на 9 робочих груп: 5 із секторальних стратегій і 4 з крос-секторальних.
Попередньо планується розробка секторальних і крос-секторальних стратегій у сфері інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), креативних індустрій, машинобудування, харчової та переробної промисловості, технічного обслуговування і ремонту повітряних суден, інновацій для експорту, вдосконалення навичок, транспортування і спрощення умов торгівлі, торговельної інформації і просування експорту.
«У нас є важливе завдання – зробити сприяння експорту постійним, послідовним і комплексним елементом політики. Тому продовжуємо спільно розробляти і реалізовувати експортну стратегію, оскільки держава і бізнес мають разом будувати систему державної підтримки та просування експорту, який формує 50% ВВП країни і безпосередньо впливає на економічне зростання», – сказав глава Мінекономрозвитку Степан Кубів.
За словами торгового представника України Наталії Микольської, при розробці експортної стратегії було обрано перспективні сектори, які містять додану вартість, які користуються значним попитом на світових ринках і мають перспективу розвитку інновацій, а також малого та середнього підприємництва.
«При розробці секторальних і крос-секторальних стратегій розраховуємо на ініціативу насамперед від бізнесу і галузевих асоціацій, які розуміють і добре знають ситуацію у своєму секторі. Тому будемо працювати для підтримки бізнесу, тому що наше завдання – мобілізувати ресурси для зростання українського експорту», – зазначила торговий представник.
Експортна стратегія України була затверджена урядом наприкінці минулого року. Документ визначає стратегічні цілі розвитку торгівлі України на наступні чотири роки. Основною метою експортної стратегії є перехід до експорту наукомісткої інноваційної продукції для сталого розвитку та успіху України на світових ринках. Також в рамках документа було затверджено перелік «ринків у фокусі» для українського експорту, серед яких ринки ЄС (28 країн) і ТОП-20 ринків інших країн, зокрема, Китай, США, Туреччина, Індія та ін.
У 2017 році в рамках Ради з просування експорту при Мінекономрозвитку вже було проведено понад 10 секторальних зустрічей, що стосуються креативних індустрій, меблевої, машинобудівної, IT, фармацевтичної, приладобудівної, харчової, легкої, аграрної, кондитерської галузей і промисловості.