Компанія “Укртелеком” звинувачує оператора мобільного зв’язку “Lifecell” у блокуванні дзвінків

Компанія “Укртелеком” звинувачує оператора мобільного зв’язку “Lifecell” у блокуванні дзвінків і обмеженні можливостей абонентів.

Як повідомляє НАРОДНА ПРАВДА з посиланням на прес-службу “Укртелекому”, «Український державний центр радіочастот» підтвердив факт блокування дзвінків з фіксованих номерів «Укртелекому» на номери колишніх абонентів “Lifecell”, які покинули оператора в рамках послуги перенесення номера (MNP).

Відзначається, що в ході впровадження послуги перенесення номера, «Укртелеком» зафіксував випадки непроходження викликів на номери колишніх абонентів “Lifecell”, які перейшли до мереж мобільного зв’язку інших операторів.

«При здійсненні детального аналізу було виявлено, що комутаційне обладнання “Lifecell” блокує такі виклики, через що абоненти мають труднощі зі зв’язком», – йдеться в повідомленні “Укртелекому”.

У прес-службі зазначили, що така ситуація неприпустима, порушує чинні рішення про заборону блокування трафіку і створює умови для недобросовісної конкуренції серед операторів.

Раніше повідомлялося, що Національна комісія, що здійснює держрегулювання у сфері зв’язку та інформатизації, затвердила двоетапне підвищення цін на фіксований телефонний зв’язок.