Facebook виділяє $ 100 млн ЗМІ, які постраждали від коронавіруса

У понеділок, 30 березня, Facebook заявила, що виділила $ 100 млн на пряме фінансування і рекламні витрати для підтримки новинних організацій, які постраждали від епідемії коронавіруса, в тому числі видавців локальних видань в США.

ЗМІ, особливо друковані, сильно постраждали через скорочення багатьма компаніями витрат на рекламу і маркетинг.

Facebook виділить $ 25 млн на гранти для американських місцевих видань, а решту $ 75 млн – на маркетингові витрати для ЗМІ по всьому світу. Соцмережа повідомила, що перші гранти вже виділені 50 видань США і Канади.

Раніше Facebook вже оголосила про цілу низку заходів, спрямованих на боротьбу з коронавірусом, в тому числі про створення центру, який надає достовірні відомості про епідемію, видалення фейкових новин про вірус і надання допомоги малому бізнесу в розмірі $ 100 млн.